Subject: Ed: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Reimo Sagor / ENL juhatuse esimees" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 14:34:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Näitlejate Liit edastab vastuse ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse
eelnõule (töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus) (lisatud).

Lugupidamisega

Eesti Näitlejate Liit
5341555

  _____

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: [email-masked]
Kuupäev: Thursday, 29. May 2025 kell 12:13
Pealkiri: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)
Adressaat: Eesti Töötukassa <[email-masked]>, Eesti Tööandjate
Keskliit <[email-masked]>, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda
<[email-masked]>, Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon
<[email-masked]>, Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>, Eesti
Haiglate Liit <[email-masked]>, Eesti Perearstide Selts
<[email-masked]>, Eesti Töötervishoiuarstide Selts
<[email-masked]>, Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>,
Eesti Patsientide Esindusühing <[email-masked]>, Eesti Patsientide Liit
<[email-masked]>, Soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise
voliniku kantselei <[email-masked]>, Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda
<[email-masked]>, Eesti Talupidajate Keskliit <[email-masked]>, Eesti
Esitajate Liit <[email-masked]>, Eesti Kinoliit
<[email-masked]>, Eesti Kunstnike Liit
<[email-masked]>, Eesti Näitlejate Liit <[email-masked]>,
Eesti Tantsukunsti ja Tantsuhariduse Liit <[email-masked]>, Eesti
Teatriliidu esimees Gert Raudsep <[email-masked]>

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastamiseks

Tagasisidet ootame 19. juuniks.

Pealkiri: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)

Registreerimise kuupäev: 29.05.2025

Registreerimise number: 1.2-2/38-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee <http://www.sm.ee>